Op vrijdag 25 juni van 12.30-14.00 uur organiseerde het Amsterdam Centre on the Legal Professions and Access to Justice een openbaar toegankelijke bijeenkomst naar aanleiding van het artikel van Mies Westerveld over de stelselherziening van minister Dekker.

Mies Westerveld is emeritus-hoogleraar sociale rechtshulp en zij zal samen met Alex Brenninkmeijer, faculteitshoogleraar aan Universiteit Utrecht, een inleiding geven met aanzet tot interactieve gedachtevorming en discussie.

Als leesmateriaal vooraf worden het artikel van Mies Westerveld over dit onderwerp en een hoofdstuk van Alex Brenninkmeijer uit het boek Naar een nieuw kabinet van sociale rechtvaardigheid voorgeschreven. Deze twee artikelen kunnen hier geraadpleegd worden.

Naar een duurzame visie op rechtshulp en geschilbeslechting: een advies voor de kabinetsformatie zal plaatsvinden op Zoom. De aanmeldlink is hieronder te vinden. Na aanmelding zult u voor aanvang van het evenement een Zoomlink ontvangen.

Contacteer voor meer informatie Ilse Fokkema (i.l.fokkema@uva.nl).

Aanmelden

Nadat je je hebt aangemeld ontvang je de Zoomlink voor dit evenement per e-mail.